- Oppdatering av produktpakker for webhotell og e-post
- SYSE AS Selskapsendring til GROUP.ONE NORWAY AS
Oppdatering av produktpakker for webhotell og e-post.
I september 2024 endret vi måten vi tilbyr våre tjenester og lanserte produktpakker. Målet er at det skal være enklere for deg å finne riktig produkt til dine behov, samt gi mer forutsigbar prisinformasjon.
Kort oppsummert har vi gått vekk fra å tilby skreddersydde tjenester, til å nå tilby ferdig sammensatte produktpakker. Dette gjør vi for å følge etterspørselen og konkurransen i markedet, samt gjøre tjenestene våre enklere å velge blant.
Samtidig har vi økt kapasiteten og tilleggstjenestene i produktpakkene, som betyr at du nå får:
- Mer ytelse og inntil ti ganger så stor lagringsplass.
- Ubegrenset trafikk i alle webhotellpakker.
- Ubegrenset antall e-postadresser i utvalgte webhotellpakker.
- Ubegrenset lagringsplass i de største e-postpakkene.
https://www.syse.no/webhotell
https://www.syse.no/web-server
https://www.syse.no/epost
Hva betyr det for meg?
For å sikre en så smidig overgang som mulig, har du blitt flyttet over til den pakken som samsvarer mest med den totale prisen du betalte før, inkludert alle ressurser, e-postkontoer og databaser. For noen betyr det at du betaler det samme eller mindre enn det du gjorde tidligere, mens for andre har prisen økt.
Du finner informasjon om hvilken produktpakke du har i kontrollpanelet. Her kan du og enkelt oppgradere eller nedgradere pakke dersom du mener vi har bommet.
Fakturaen din vil gjenspeile endringene som er gjort i pakke og pris, og følger tjenestenes abonnementsperiode som normalt, som er to måneder i forkant av ny periode. Noen har allerede mottatt ny faktura, mens andre får den snart. Du betaler ingenting ekstra for tiden mellom endringen og når ny avtaleperiode påløper.
Hvorfor gjør vi dette?
Målet med endringene er å forenkle valgmulighetene dine, og samtidig sikre bedre oversikt over tjenester og priser vi tilbyr. De nye pakkene gir bedre oversikt over hvilke tjenester som er inkludert, og de fleste vil få mer verdi for pengene enn før.
Samtidig som vi lanserer produktpakker, har vi og måttet gjøre en justering av priser. Selv om vi har klart å holde prisene på stedet hvil lenge, har også vi merket effekten av de siste års prisøkninger. De nye prisene speiler derfor økningen vi har på blant annet strøm, lisenser, gebyrer, valutakurs og lønninger.
Jeg stusser på produktpakken jeg har fått
For noen innebærer dette at du betaler litt mindre, og for mange betyr det at du betaler det samme, eller litt mer, enn før.
Vi har full forståelse for at ikke alle har samme behov og passer inn i en pakke. Vi vil som alltid gjøre vårt beste for å finne en løsning som passer deg, hvis du nå sitter og rynker på nesa. Dersom du opplever at den nye pakken ikke er riktig, kan du:
- Oppgradere til en større pakke med mer kapasitet.
- Nedgradere til en mindre pakke med mindre kapasitet.
- Kontakte oss for å diskutere andre løsninger.
Du finner oss her. Vi er her for å hjelpe deg.
Selskapsoppdatering: SYSE AS – Endring av selskapsenhet
Etter å ha vært del av group.one i mange år fusjonerer vi nå aksjeselskapet inn i ett enkelt driftsselskap kalt GROUP.ONE NORWAY AS. Dette er i all hovedsak en formalitet hvor den driftsmessige operasjonen samles i ett eierselskap, og har ingen innvirkning på tjenestene dine, verken praktisk eller avtalemessig. Merkevaren, nettsider, kontaktinformasjon, Kundeservice og tjenester består – uendret.
Hva betyr dette egentlig for meg?
Kort oppsummert har fusjonen følgende konsekvenser:
- Organisasjonsnummeret for den nye enheten blir 984106211.
- Organisasjonsnavnet endres til GROUP.ONE NORWAY AS.
Fakturaer og andre dokumenter med organisasjonsnummer og -navn vil om kort tid bære denne selskapsinformasjonen. Vi ber om at du oppdaterer eventuelle regnskapssystemer omgående.Øvrige selskapsdata, inkludert kontonummer, forblir uendret.Det samme gjelder enhver kontrakt, hvor avtalene løper videre på de samme betingelsene som før.
I tillegg vil alle registrarforhold bli tilknyttet den overtakende selskapsenheten fortløpende. For enkelte toppnivåer, så som .no-domenet, vil du motta et formelt varsel fra f.eks. Norid om endring av registrar for berørte domenenavn.
Spørsmål og svar
Q: Hva innebærer en endring av selskapsenhet?
A: En juridisk enhet er det registrerte organisasjonsnummeret og navnet til selskapet. Denne endringen innebærer at organisasjonsnummer og -navn endres til 984106211 og GROUP.ONE NORWAY AS.
Q: Påvirker dette tjenestene mine?
A: Nei, dette er først og fremst en formalitet hvor vi samler ulike søsterselskaper i ett driftsselskap. Du vil ikke oppleve noen brudd i tjenestene dine. Dette gjelder også domenene dine. Alle løpende avtaler fortsetter å løpe på samme vilkår som før.
Q: Hvem blir jeg fakturert av nå?
A: Du vil heretter motta regningene dine fra GROUP.ONE NORWAY AS. Dersom du benytter regnskapsprogram og har oss registrert som leverandør, bør du straks oppdatere informasjonen tilsvarende.
Q: Må jeg oppdatere kontonummer?
A: Nei, alle kontonumre forblir uendret, og du skal til enhver tid benytte kontonummeret som fremgår av fakturaen.
Q: Hva skal jeg gjøre med fakturaer som jeg allerede har mottatt?
A: Disse fakturaene forblir gyldige slik de står og skal betales som vanlig. Du skal ikke under noen omstendigheter be om en kreditnota og ny faktura i forbindelse med denne prosessen.
Q: Vil kontraktsvilkårene mine endres?
A: Nei, de eksisterende kontraktsvilkårene forblir uendret.
Q: Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har flere spørsmål?
A: Hvis du har ytterligere spørsmål om denne endringen, ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice.