Kontakt oss
Service med et smil :-)
På telefon, epost, chat, Facebook og Twitter. Ordinære åpningstider for supporten er hverdager 08:30 - 16:30.
Driftsmeldinger
- 21.01.2025 08:48 All Systems Operational
- Se alle Driftsmeldinger
Kontaktinformasjon
Jernbanegaten 3
N-3111 Tønsberg, Norge/Norway
Foretaksregisteret: NO984106211MVA
Besøk til våre lokaler kun etter avtale.
Epost: post@syse.no
Facebook: https://www.facebook.com/syse.no/
Gå til Kontaktskjema for å sende en melding fra denne siden
Kundeservice holder åpent på mandag til torsdag 08.30 - 16.30, fredag 08.30 - 16:00.
Chat
Chat er tilgjengelig innenfor ordinære åpningstider. Utenfor ordinære åpningstider kan du legge igjen en beskjed så kontakter vi deg så snart som mulig neste arbeidsdag.
Chat med Kundeservice: Klikk her for å åpne chat-klienten
Tjenesten benytter cookies som lagrer informasjon om dine brukerpreferanser, og kan benyttes til å identifisere enheten på tvers av besøk. Ved å starte en chat-økt samtykker du i vår Cookie Policy og Personvernerklæring.
Fjernstyring
Vi tilbyr fjernstyring for enda raskere problemløsning, helt vederlagsfritt. Vi fjernstyrer enheten din for å finne og rette eventuelle feil, endre konfigurasjon med mer. Det koster ingenting ekstra, og du kan få hjelp med alt fra mobiltelefoner til servere!
TeamViewer klient: https://get.teamviewer.com/7bmf2t9
Last ned og installer TeamViewer-klienten, og kontakt Kundeservice for å få en ledig konsulent til å hjelpe deg :-)
Vakttjenesten
Ring 333 49700, angi tastevalg 3 for Vakttjenesten og deretter avtalenummer. Avtalenummeret finner du i kontrollpanelet under 'Din profil'.
SLA1: 08:00 - 16:00 mandag til fredag
SLA2: 08:00 - 22:00 mandag til fredag
SLA3: 24/7/365
Tilgang til Vakttjenesten krever en avtale om Managed Hosting, eller tilsvarende avtale om drift og overvåking.
Hvis du har behov for å oppgradere avtalen til et annet SLA-nivå må du kontakte Kundeservice innenfor ordinære åpningstider.