Managed hosting

realiserer din konkurranseevne

Med managed hosting realiserer du dine konkurransefortrinn og differensierer deg fra konkurrentene. Du får en hel organisasjon i ryggen og dekker server- og webhosting med en enkelt driftspartner. Vi drifter alt det tekniske for deg, bistår med optimaliseringer og utbedringer; vi jobber når du jobber og vi jobber når du sover. Servere i Norge!

Vis meg!
Trustpilot score og logo

Enda raskere sider - Og bedre brukeropplevelser

Øk farten og ytelsen på dine applikasjoner. Finn flaskehalser som lager problemer når du får mye trafikk, og eventuelle årsaker til driftsstans for applikasjoner og nettsider.

Enda sikrere løsninger - For deg og brukerne dine

Sikre personopplysninger med hensiktsmessige tiltak. Reduser den operative risikoen med bl.a. automatiske oppdateringer, og fortløpende scanning etter virus og ondsinnet programvare.

Bekymringsløst - Med full ryggdekning

Vi overvåker og retter eventuelle feil 24/7/365, og du får tilgang til en dedikert vakttjeneste som er tilgjengelig på telefon døgnet rundt, alle dager - selv på julaften.

Managed stack-as-a-service - Windows og Linux

Softwarestacket du bruker til å drifte dine nettsider og applikasjoner leveres som en tjeneste. Alt fra virtualiseringslag og operativsystem til databaseserver, webserver og scriptspråk er ferdig installert, og konfigurert til dine behov.

Konfigurerbar overvåking - Hele døgnet alle dager

Konfigurer overvåking, feilsøk og feilretting per tjeneste med valgfrie mottakere. Med ulike regler for ulike tider på døgnet og per tjeneste får du full kontroll på både driftskritiske tjenester og kostnader.

Konfigurerbar firewall - Inkludert i prisen

En stateful inspection firewall i default-deny konfigurasjon i front beskytter dine servere mot angrep. Du kontrollerer selv hvilke kombinasjoner av protokoller, åpne porter og adresser som skal tillates i Kontrollpanelet.

Managed backup - Med full kontroll

Du definerer backuputvalg, retention policy og kvote i Kontrollpanelet, og vi tar hånd om resten for deg. Med gjenoppretting fra Kontrollpanelet har du alltid tilgang på dataene du trenger, når du trenger de.

Kritiske oppdateringer - Og automatiske sikkerhetsoppdateringer

Kritiske sikkerhetsoppdateringer til ditt softwarestack og programvarekomponenter overvåkes og installeres fortløpende. Oppdateringer som krever omstarter håndteres alltid etter avtale.

Vakttjeneste - Og dedikert vaktpersonell

Dedikert vaktpersonell tilgjengelig for deg 24 timer i døgnet, alle dager, selv på julaften. Ta deg fri når du skal, uten å bekymre deg over driftsproblemer og tilgjengelig personell. Vi er alltid på jobb!

Send meg tilbud

Få med det som er viktig for deg, så tar vi kontakt for en prat rundt hvordan vi kan hjelpe best mulig :-)

Beskyttet av reCAPTCHA. Google sine Personvernregler og Vilkår gjelder.

Spørsmål og svar

  • Hvilke SLA-nivåer har dere?

    Vi har tre ulike SLA-nivåer, SLA1-3, hvor innholdet i avtalene er like, men med forskjellige tidsvinduer for tilgang til Vakttjenesten:
    SLA1: 08:00 - 16:00, SLA2: 08:00 - 22:00, og SLA3: 24 timer.

  • Hva er responstiden for de ulike SLA-nivåene?

    Garantert responstid innenfor ordinær kontortid (SLA1) og på kveldstid (SLA2) er 4 timer. Garantert responstid for helg/natt/høytid (SLA3) er 8 timer.

  • Hvorfor er garantert reponstid så lang som 4 og 8 timer?

    Responstiden er et worst-case scenario som skal gi oss kontraktsmessig ryggdekning i tilfelle noe utenkelig skulle inntreffe med flere av våre ansatte (sykdom/ulykke/m.v.) samtidig. Erfaringsmessig ligger responstiden på noen ganske få minutter.

  • Hvordan overvåkes en server?

    Vårt eget overvåkingssystem poller status for serverens strøm, Internettforbindelse, komponenter (CPU, HDD m.v.) og eventuelle tjenester som f.eks. Apache eller IIS, og varsler ved avvik fra en definert grenseverdi. Hardware som ikke er eid av SYSE kan innlemmes i overvåkingstjenesten med egne tilleggsavtaler.

Chat